Tentaplugg

Förlåt för extremt dålig uppdatering, men är inne i en tentabubbla, men den spricker på onsdag.
Då gäller det. Ihelgen har jag pluggat med mina favoriter. Vi klev till och med upp tidigt på söndagen för att plugga. Ibland blir man stolt över sig själv.

Jag är så trött på allt plugg nu, och det känns som att det jag inte kan nu, kommer jag inte kunna på onsdag heller, så jag fokuserar på att fördjupa mig i det jag redan kan. Det går nog bra...Myten om att 60 % kuggade verkar inte alls stämma.

Idag kom grannen över med jättefina blommor och massa svenska äpplen. Hur snällt är inte det?
Jag gav henne kattmat som Balt inte tyckte om och hennes katt älskade det. Så skönt att man har en granne man kommer bra överrens med.

Kommentarer
Postat av: Sanna

haha jaa missade det... thanks! =)

2009-09-25 @ 09:47:56
URL: http://sannakaisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0