Tankar som flyger runt

Under mina fem veckor har jag hållt i alla idrottslektioner jag fått tillgång till, cirka 20 stycken, och jag är faktiskt inte missnöjd med någon. Jag har lärt mig så mycket och jag känner att jag utvecklas enormt i mitt ledarskap, men framförallt min tillit till mig egen förmåga att faktiskt vara lärare.
Det kommer kännas enormt konstigt att åka tillbaka till min skola och avsluta den här terminen. I höst väntar ett tråkigt halvår med AUOblock 2. Men man får tänka positivt, i oktober har jag kommit halvvägss.
I helgen ska jag träffa Bella som fyllt år och Zabina. Vi ska käka taco och ha mysigt och på söndagen åker jag till Trosa med mamma och träffar mormor.

Igår fick jag ett sms som gjorde mig glad. Rasmus var i Nynäs och ville egentligen ta en kaffe, men de blev en långpromenad. Nu när vi inte ses varje dag som vi gjorde när vi jobbade på ica har vi mycket att ta igen när vi bara ses några gånger per år. Han har umgåtts för mycket med enbart gbgare så han har börjat prata göteborgska!.

Nu till något viktigt!!
Jag vågade köra in till stan i måndags och hem i mörkret! Stor milstolpe för mig!


Kommentarer
Postat av: Therese

Haha bra jobbat! :D

2009-05-09 @ 16:30:53
URL: http://theresenylund.blogg.se.se
Postat av: Evvy

Kul med dina idrottslektioner! Duktig du är :-) Hoppas du hade det trevligt i Trosa :) Kram

2009-05-12 @ 08:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0