Fem saker inte många vet om mig

  • Jag  kan inte rapa. Bortsett från om jag hostar upp rapen.
  • Jag har totalfobi för ormar, och får panik för en liten kopparorm
  • Under mina år i grundskolan och gymnasiet fick jag aldrig en tillit till min egen förmåga. Jag har alltid varit enormt självkritiskt och inte trott på mig själv. Men nu på Universitetet har jag fått ett bra självförtroende och känner att jag rent ut sagt är Skitbra!
  • Jag har aldrig ens rökt ett endaste cigarettbloss
  • Jag har lidit av tvångstankar som jag blev av med genom att göra ett arbete om det i Psykologin i trean på gymnasiet.


 


Kommentarer
Postat av: mormor

Hej och hå! Du är och har alltid varit BRA! Apropå att rapa: provat Loka? Kram Mormor

2009-05-16 @ 12:25:19
Postat av: Evvy

Bra att du tycker att du är skitbra ;-) Tycker jag med :) Har aldrig ens provat cigaretter jag heller, go us! :D /Evvy

2009-05-18 @ 14:57:48
Postat av: Alina

Måste bara säga:

1. Jag kan inte heller rapa. Har gjort det ett ytterst fåtal ggr i mitt liv.

2. Har heller aldrig tagit ett endaste cigarettbloss.

3. Hade tvångstankar tills kanske tvåan på gymnasiet, fast jag fick hjälp av en psykolog istället för att göra ett eget arbete. :)

Ha det fint!

2009-05-18 @ 23:55:05
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0