Det är inte bara jag som heter Therese och kan vara lite allmänt förvirrad

I balckhallen där jag och Therese håller på och sätter upp en redskapbana. Jag drar ut en "bom" och Therese ska göra detsamma.

Therese G: Alltså Therese jag vet inte, den här bommen känns lite vinglig. Din ser mycket stabilare ut.
Jag: (Tittar upp och kollar mot hennes bom och brister ut i skratt) Men Therese du har ju bara hissat ned bommen, du har ju glömt att dra ut själva stödet.
Therese G: Men åh just det, tyckte det såg lite konstigt ut, tur att inte Kerstin var här...

Haha, det känns skönt att veta att även andra har dåliga dagar, men som tur är har vi varandra, och så länge inte båda har en dålig dag samtidigt så är det inga problem.

 

Kommentarer
Postat av: Sanna

shit vad tiden går fort.. hälsa tillbaka om du ser dem igen =)



2009-03-10 @ 14:38:30
URL: http://sannakaisas.blogg.se/
Postat av: therese G

HAHAHHA, man kan ju inte göra annat än att gapskratta!! herregud alltså.

2009-03-13 @ 15:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0