Yesman, långpromenad, guitar hero rockband, skridskor

Mycket har hunnits med under denna långhelg. Pizza hut besök och bio på heron med Nicklas, therese, krull och trunk.
Storstädning, tvättning och långpromenader runt ringvägen på söndagen för att sedan avsluta dagen med guitar hero rockband hemma hos Therese.
Igår åkte jag skridskor på svandammen, riktigt roligt. Nicklas försökte lära mig åka baklänges, men han sa att de va lika svårt att lära mig att åka baklänges som att lära en katt att sitta. Hmm undra hur man ska tolka det?
Idag ska jag träffa Zabina för en fika, men innan det måste jag försöka skriva klart mitt arbete.


Kommentarer
Postat av: Zabina

Jag ringer dig när jag är i VH, så om du har lust och ork så får du gärna möta upp. Min väska väger ton. Som mitt huvud..

2009-01-06 @ 11:43:13
URL: http://dr0ppe.blogg.se/
Postat av: mormor

Hej,hej! Jag blev inte heller någon Sonja Heine(en STOR skridskoprinsessa på 40-50-talet). Men gillade ändå att åka skrillor. Norton fungerar nu!!! Kram din Mormor

2009-01-08 @ 10:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0