Tio saker som tyder på att du (jag) börjar bli gammal

  1. Det finns busschaufförer som tog studenten samtidigt som dig
  2. När någon frågar hur gammal du är, måste du tänka efter innan du svarar
  3. Du tycker På spåret är ett intressant och roligt program att se på en fredagkväll
  4. Du förstår inte hur folk orkar gå ut varenda helg
  5. Bekanta som är yngre än dig har eller väntar barn och det är inte ens "konstigt".
  6. Du går upp klockan 9 på lördagar för att gå på F&S corepass
  7. Du tycker kakor och fikabröd är betydligt godare än lösviktsgodis
  8. Du stör dig på fjortisar som pratar högt på tåget/bussen och ger ungdomar som slår med trumpinnar arga blicken när du försöker vara effektiv och plugga på tåget/bussen
  9. Du har inte förtärt alkohol under 2009
  10. Dina föräldrar roar sig mer än vad du själv gör


Kommentarer
Postat av: bella

shit vad gamla vi har blivit :P Illa

2009-01-31 @ 23:07:31
URL: http://bluesbell.blogg.se/
Postat av: mormor

Tjena "Gamling!" Glöm aldrig att det står ett skimmer över svunna dagar. Och att livet ständigt bjuder till nya insikter och äventyr! Jerry W blev poppis da jag var 14-15 år-nu som först har jag sett och hört honom live, och det var LIKA HÄRLIGT!

Njut av livet! Kram Mormor

2009-02-01 @ 19:24:58
Postat av: Zabina

Jag måste faktiskt tänka efter varje gång någon frågar hur gammal jag är.. Men det är för att jag fortfarande tror att jag är 20år. I lördags morse, när jag åt frukost så tänkte jag "okej.. i höst blir jag 21.. Då ska jag ha ett asstort party, fean va nice.." sen gick det kanske, tja.. 10minuter när jag sen fick som en uppenbarelse, "21!?!!? Jag blir ju för fan 22! ååh, mitt liv"

2009-02-02 @ 11:16:46
URL: http://dr0ppe.blogg.se/
Postat av: Yennipher

Den där trappan vid t-banan :)

2009-02-02 @ 18:43:21
URL: http://stjarnfagra.blogg.se/
Postat av: Yennipher

Jag läser historia 1 :)

2009-02-04 @ 07:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0