sex dagar

Nu har jag klarat mig sex dagar utan sötsaker. Trodde aldrig att det var möjligt för min del. Men känns riktigt jobbigt idag då det är fredag. Men ska nog göra en riktigt lyxig fruktsallad istället..

Hos naprapaten gick det bra, är ju fortfarande sned men det känns betydligt bättre, och astmasprayen kan jag hämta på måndag på apoteket om det går igenom, men det tror jag.
Imorgon blir det core som jag tycker är riktigt kul, tyvärr är den betydligt roligare på gymmet än på friskis, men man får ta det alternativet som plånboken tillåter. Bella o Zabina vill ni med? :)

Apropå något helt annat så var det kursavslut igår. Jag stod på mig och det blev lite gnabb mellan mig och läraren, så där sänktes väl mitt betyg. Men jag orkar konstigt nog inte bry mig, när jag vet att något är fel måste jag säga något, sådan är jag.

Nej nu ska jag städa klart så jag kan hoppa in i duschen och sen bege mig ut på jakt efter ett par skydd till skridskorna, för det är nämligen skridskoåkning på schemat på onsdag. Hjälmen kom mamma med igår och jag ser så jäkla rolig ut i hjälm, men hjälmen lär behövas, tro mig.

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej du! Vad gnabbades ni om?, Blir så nyfiken.... Kram Mormor

2009-01-16 @ 17:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0