Dionysos

Det blev trerätters på en grekisk restaurang på söder istället. Hur mysigt som helst och underbar mat. Var nog länge sen jag var så mätt. Sammanfattat en riktigt trevlig kväll.
Hem körde jag halva vägen. Måste bli bättre på att köra i mörker, så det var en utmaning. Men jag gjorde det!

Idag blir det tvättning och sedan kika på handbollsVM. Saknar handbollen något så fruktansvärt. Men nu blir det annan träning.

Apropå min nya hälsosamma livsstil verkar denna vecka utan sötsaker givit resultat. Tog en efterrätt igår men det var för sött, jag reagerade direkt. Men ska inte ljuga, jag är helt galet sugen på en kexchoklad!

Fresco: Tack så mycket=), vi måste snart pröva den där restaurangen Fresco, eller vad tycker du?:P

Therese G: Vad mysigt det låter. Den där resan behövde verkligen du. Hoppas du har hittat nå vintagebutiker där i Åbo då. Det är såklart du får hemlängtan Simba och jag är ju härhemma i Sverige =D. Vi ses på tisdag och då får du berätta allt om din resa!

Quaere Veritatem

Therese

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha absolut! :D

2009-01-22 @ 19:11:07
Postat av: Anonym

oj..det var från mig :p

2009-01-22 @ 19:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0