Stämmer läskigt bra

Therese gav mig nyss en sida (http://www.astrologiportalen.com/) där det står fakta om de olika stjärntecken som finns. Jag är då skytt och vissa saker stämde in så läskigt bra så det nästan är obehagligt..

Tänkte berätta om det som nästan stämde lite väl överrens med min personlighet

"Skytten söker ständigt efter den optimala sanningen" - Jag har sedan mer än ett år tillbaka velat tatuera in Sök sanningen på latin.

"De kan inte ljuga, så det de säger till dig är vanligtvis precis vad de tänker"  - Jag kan verkligen inte ljuga, och jag säger vad jag tycker rätt ut, utan att innan tänka på vad det är jag säger. Och om jag inte gillar en människa kan jag inte låtsas som om jag gör det.

"Du trivs bäst i ett yrke där du får mycket eget utrymme
och ständigt nya utmaningar"
- Jag pluggar till lärare. Att jobba som lärare lockar garanterat till ständigt nya utmaningar hela tiden.

"Negativa drag: Taktlös" - Alla som känner mig vet hur extremt dålig jag är på att dansa och hålla takten. Men jag övar på det.


"Skyttens energi är utåtriktad, energiskapande och vidgande" - Låter det tala för sig själv.

Självklart finns det saker som inte stämmer. Men just det där stämde verkligen överrens med hur jag är som person.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha. Det stämde väldigt bra om mig med. Min moster älskade sådant här när hon levde. Höll alltid på att spå mig och skicka mig horoskop.

Ha en skön helg!

Kram!

2009-02-20 @ 10:12:04
URL: http://naramitthjarta.blogspot.com
Postat av: Zabina

Jag vill se din nya gaddning :D

2009-02-28 @ 11:23:52
URL: http://dr0ppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0