Vart tog solen vägen?

Igår var det jättefint väder här ute i Nynäshamn. Jag och Nicklas tog en promenad i hamnen och käkade glass.
Efter det tog jag med mig Baltazar ut så han fick leka lite. Tog även med han till mamma så han kunde vara på baksidan, men det ville han inte, då det var läskigt när en annan katt fanns på grannens baksida. Så han sprang runt inne istället och stormtrivdes bland alla antika prylar. Detta resulterade i att han absolut inte ville åka hem, så när jag skulle få in han i buren så kämpade han emot så mycket så selen lossnade, och om jag tappat greppet hade han sprungit iväg..Men som tur var så höll jag ett stadigt grepp om min sötnos.

Idag är det mulet och vi har tvättstugan, men tur är väl det då jag har haft feber två nätter i rad och är genomförkyld. Jag måste kurera mig idag då vi imorgon ska in och se Katrin Zytomierska köra standup. Ska bli riktigt riktigt kul! Men innan dess ska jag upp till djurkliniken och vaccinera sötnosen.

På onsdag och torsdag blir det jobb...Ska bli riktigt roligt och skönt med lite extrapengar. Jag är grymt sugen på att åka till London ett par dagar i sommar. Någon som vill med?


Kommentarer
Postat av: Bella

Vad trevligt att det är fler tvättar idag :P Jag avslutade precis min.

Åh, är det imorgon hon ska köra stand-up :D Fan vad kul! Får man filma??

2009-04-05 @ 15:30:14
URL: http://bluesbell.blogg.se/
Postat av: Zabina

Hahaha, hade du också tvättdag idag?

- Ang. London, om vi kommer över något billigt & jag kan se till att jag är ledig så följer jag gärna med! :D

Vi gamlingar måste beresa oss lite ;)

2009-04-05 @ 19:06:55
URL: http://dr0ppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0