dagarna som gått

Ja efter allt som hänt i fredags har jag och Nicklas mest tagit det lugnt. I lördags var jag hos Bella och Andreas på kvällen och spelade blugg och wii. På söndagen tog jag och Bella en picknick i det fina men blåsiga vädret. Väldigt mysigt.
Igår var det praktik igen och jag hade bolllektion med ettorna i den lilla hallen, och det gick faktiskt riktigt bra.
Idag har jag varit på vandring med 60 6-10 åringar. Riktigt mysigt och roligt var det. Tråkigt att praktiken snart är slut för den här gången.
Idag träffade jag även Tesa och vi tog en mjukglass i hamnen och satte oss ned och pratade och kolla lite i affärer. Har saknat henne så det var roligt att ses.
Therese är även hemma på snabbvisit så har pratat med henne i en timma oxå, medan jag skalade potatis.

Tråkigt inlägg, men i alla fall en uppdatering.

 Till du vet vem du är: Jag älskar dig och finns alltid vid din sida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0