Förkylning och hyperstressad

Ja jag lever, har bara inte tid med att skriva här så ofta.
Var och badade med klassen i eriksdalsbadet i måndags (inte frivilligt), majoriteten blev typ förkylda efter det. Jag fick feber som sedan övergick i en dunderförkylning. Sen har jag varit på läger ute på domarudden, där jag glömde min kudde, klantig som jag är. Jag har en till mardrömsvecka att vänta

Fredag den 19 september: Träffas i SAlaget och göra motorikarbetet på 4-5 sidor. Har bara denna dag på oss så måste bli klara med det skriftliga samt det muntliga.
Lördag den 20 september: Göra rörelselek loggen på dagen, för att sedan gå och se Björn Gustafsson, Jonas Gardell m.fl. på chinateatern.
Söndag den 21 september: Förebereda lite inför lekredovisningen jag och Therese ska ha på måndag. Detta gör vi över telefon, eller vad tycker du, Therese? Sen även skriva klart rörelselekloggen om jag inte blev klar med den under lördagen.
Måndag den 22 september: Redovisning av lekar i rörelserummet. Sen när jag kommer hem måste jag komma på tre ytterligare frågor ur kapitel 3 och 4 i motorik, lek och lärande till seminariet på tisdag.
Tisdag den 23 september: Motorikseminarium med världens bästa lärare. Jag ska ha kommit på fem öppna frågor som omfattar kapitlet. När jag kommer hem måste jag börja läsa De små mästarna av Knutsdotter, som jag måste skriva logg och ha läst klart innan fredag
Onsdag den 24 september: Redovisning och inlämning av motorikarbetet. Fortsätta med De små mästarna.
Torsdag den 25 september: Redovisning igen av lekar i Balckhallen. Fortsätta med De små mästarna.
Fredag den 26 september: Föreläsning och sen lämna in gruppprotokoll av föreläsningen till Gudrun. Sen hem och packa inför Uppsala med Fiffi. Eventuellt göra klart De små mästarna om jag hinner.
Sen blir det inget plugg på hela lördagen för den spenderar jag i Uppsala med en underbar vän.

Jag har bara två frågor:
När ska jag ha tid att bli frisk? och hur ska jag ha tid att börja jobba var tredje helg?
Det återstår att se....

Men som min tatuering och motto lyder Carpe Diem - Fånga dagen. Men nu fångas all tid av pluggning...

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej igen! Digert program! Men som jag sa i tel: allt har ett slut. Och var glad att du är i en utbildning som har ett mål, du så gärna vill nå! Låter kul med lördagskvällens program, koppla av!

Kram Mormor

2008-09-18 @ 19:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0