Anledning till dålig uppdatering

och även påminelse till mig själv

Tisdag 9 september: Drama 13-16, Läsa in 24-33 i Rörelselek och hela om du inte rör mig så dör jag.
Onsdag 10 september: Skola 9-16, läsa in en del sidor i Friluftslivets pedagogik.
Torsdag 11 september: Skola 9-11.30. Lämna in arbete till Kerstin, planera sagoäventyr och utedag i förskola.
Fredag 12 september: Träffas i Studentarbetslaget och planera sagoäventyr och utedag i förskola.
Måndag 15 september: Simma och teori i Eriksdalsbadet 9-12, Även packa och förbereda inför lägret.
Tisdag 16 september: Läger ute på Domarudden, redovisning av sagoäventyr.
Onsdag 17 september: Läger.
Torsdag 18 september: Basgruppsdag i Nynäshamn
Fredag 19 september: Förbereda motorikgrupparbetet på 4-5 sidor, Utedag i förskola ska vara klart.
Måndag 22 september: Redovisning av lekar som vi gjort två och två. Jag och Therese är redan klara med detta!

Kommentarer
Postat av: Zabina

Jag blir stressad av att bara kolla på det -.-

2008-09-09 @ 17:15:15
URL: http://dr0ppe.blogg.se/
Postat av: mormor

Hej och hå! Nu börjar allvaret! Men så härligt när man klarat avet! För det är klart du gör! Ses i morgon kväll Kramar Mormor

2008-09-09 @ 20:52:47
Postat av: Johanna

Har också försökt organisera veckorna, så man får lite koll.Känner mig allmänt förvirrad. Har precis suttit och skrivit Kerstins arbete sen kl 4.30. Däckade igårkväll när jag satt och läste.Gäsp.

Vi ses om några timmar.

Kram

Johanna

2008-09-11 @ 06:03:36
URL: http://naramitthjarta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0