Mycket firande nu

Oktober är verkligen en månad full av firande.
Ihelgen ska jag till Zabina och fira henne och käka tårta. Dit kommer hela gänget Jag, Therese, Bella, Krull och Robin och sen även självklart sambos och pojkvänner. Är så länge sen vi alla sågs, eftersom vi alla pluggar och har fullt upp under dagarna.
Nästa vecka ska vi fira Therese som även hon fyller år.
Sen blir det även inflyttningsfest hos Bella med. Kul att få träffa alla!

Jag ska se till att inte elda upp något mer, så ingen bakning för mig till festerna 

Kommentarer
Postat av: Bella

vad kul vi ska ha det! :D

Du kanske ska börja flambera istället för att elda bakverk :D Berätta i helgen vad det var ni eldade :P

2008-10-23 @ 22:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0