Jag ser ljuset i tunneln (men som tyvärr bara kan vara ett tåg)

Ja nu börjar man se ett slut på alla arbeten och loggar som ska in i portfolion. Min är numera på 30 sidor och den får max vara på 30 sidor. Alla läsloggar är klara och det känns helt underbart. All litteratur är läst och det känns ännu mer underbart. Men frågan är hur länge man får känna så här, innan hon slänger in nya uppgifter....
   Renoveringen börjar även den sakta men säkert bli klar, och det är också en otrolig lättnad.

I fredags var jag och Therese på massage, men dessförinnan kom Therese och Bella till skolan och käkade buffe. De fick även hälsa på Tom och Tove som hade fått A på humanbiologitentan. Stort stort grattis till er!
Efter massagen gick Therese och jag hem till mig, la oss i sängen och kollade på idol med hemmabiosystemet på, så Therese skulle höra ordentligt!=P.
Igår var det marknad nere i centrum så jag och Therese kilade dit och mötte upp Bella och Krull och gick och kikade lite. Så mysigt och framförallt värdefull tid då vi ses så sällan.

   På kvällen var det tårtkalas hemma hos Zabinas mamma där Zabina hade bakat en makalöst god tårta. 
Jag drack ingenting, hade ingen lust och då kunde jag även ta bilen, men jag hade lika kul för det. För all tid med mina underbara vänner är fantastisk oavsett om man är nykter eller inte. Jag och Bella hade exakt likadana kläder på oss. Det var lite komiskt, men sånt som händer när man numera inte ses varje dag och planerar så man inte har på sig likadant.

Imorn blir det träff för sista gången troligen med mitt studentarbetslag, vill verkligen inte byta då det verkligen har fungerat helt utan komplikationer i vår grupp.


 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Va roligt att du har en blogg! Har inte läst den förut... Skönt att se att inte bara jag är stressad över skolan... Vill bara lätta ditt hjärta lite och berätta att portföljen får vara max 40 sidor inte 30 så då ska du kanske klara av det?

Trevlig helg!

Kramar /Johanna

2008-11-07 @ 19:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0