Frustration!

Hur kan en lärare på en lärarutbildning vara så extremt opedagogisk?
Imorn är det en arg och irriterad Therese som vill ha svar på saker och ting.
Visst jag har för höga krav på mig själv, det vet jag. Har alltid haft högsta betyg och har väl vant mig vid det. Men hur fungerar det nya betygsystemet? Och hur kan en lärare sätta samma betyg på samtliga i en klass? Så jämna är vi inte, det vet jag garanterat. Jag kan acceptera ett betyg om jag får en motivering till varför, men när man inte får det, då blir jag inte rolig att ha att göra med. Jag har fått ett bra betyg, men vill ha en förklaring till varför jag inte fick ett högre, är det för mycket begärt?

Kommentarer
Postat av: therese g

INSTÄMMER! kunde inte sagt de bättre själv. De finns inte bara en arg och irriterad Therese imorn, 2 om jag får säga. Detta får inte förekomma, oprofsigt och pinsamt.

2008-10-28 @ 18:45:34
Postat av: Emma

Va arga ni låter, va har hänt?

kan säga att jag inte heller fattar det nya betygssystemet, ska få det första gången nu på moment 3 är skit nervös. Vår lärare har inte ens gått igenom det med oss.

Kram Emma

2008-10-29 @ 20:06:20
URL: http://zooo.blogg.se/
Postat av: therese

therese x 2..då kan de tinte bli värre..haha

2008-10-30 @ 16:53:43
URL: http://tesskon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0