Kvar att göra denna kurs

  • Barns fritidsaktiviteter cirka två sidor som ska bifogas portföljen. (ska iväg imorn och kolla på en fritidsaktivitet).
  • Halva vfurapport 2 (Har kommit ungefär halvvägs i skrivandet)
  • Individuellt arbete (Ett arbete om hur omsorgen är på förskolan, detta ska vi göra under jullovet, men jag ska försöka hinna klart med det innan, så att jag får jullov, för det behövs!)
  • Läsa boken Kommunikation och komma på tre diskussionsfrågor (Lär väl vara ganska enkelt, hoppas jag.)

Jag börjar verkligen verkligen nu se ljuset på tunneln. Dessvärre har jag ingen aning om hur jag ska skriva vfurapport två. Det känns bara flummigt......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0