Vad vill jag

Jag skulle gärna vilja:

* Vara en i Vännergränget (serien alltså)
* Kunna dra en vit lögn ibland utan att det märks
* Kunna dansa bra. Alexandra kan du hjälpa mig?
* Lära känna Jake 2 1/2 men
* Ha mer energi än vad jag har idag
* Ha sommarlov nu
* Att min Therese kommer hem från Kalix nu
* Vara tillbaka i min första universitetsklass
* Få toppbetyg i alla kurser på Universitetet

Jag skulle gärna slippa:

* Att alltid ha så höga krav på mig själv
* Alla falska personer som man stöter på titt som tätt
* Att behöva lära ut dans senare under min roll som lärare, eller i alla fall till högstadiet
* Att vara sjuk
* Att behöva vänta en vecka för ett nytt avsnitt av Lost och Desperate Housewives


Kommentarer
Postat av: Hannes

Att få lära ut dans till högstadieelever kan nog bli bland det roligaste du gjort. Belive me :P
Kram

2008-05-03 @ 09:55:51
URL: http://krosse.blogg.se
Postat av: mormor

Hallå där!
Kanske t o m mormor får lära ut lite dans? Kan "allt" från bugg till polskor och hambo, dans är urkul!
Kram Mormor

2008-05-03 @ 11:36:00
Postat av: Alexandra

självklart darling;)!

2008-05-06 @ 15:36:50
URL: http://AlexandraCharlottaHofman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0