Underbara praktik

Barn kan vara så underbara ibland och bara några ord kan lysa upp hela ens dag.
Det känns verkligen som jag valt helt rätt yrke. Ett arbete som ger så mycket. Att se barn lära sig och förstå saker och ting. Och när det förstår så får man så mycket tillbaka så ni anar inte. Det är underbart.
Ska dit imorgon också, fastän jag egentligen är ledig.
   Nu är projektplanen skickad och jag hoppas innerligt på att frågan går igenom. För det skulle vara riktigt intressant.
På fredag får jag tillbaka mitt arbete från Moment I. Har ingen aning om hur det gick, men jag blev nog för en gångs skull ganska nöjd själv. Fast å andra sidan kunde man bara få godkänt. Det är nu i moment II det gäller att orka ha kvar motivationen in i det sista.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0