Shopping och Burger King

Nu sitter jag här i soffan och har nyss sett senaste avsnittet av Lost. Jag vill ha ett slut nu tack. Den serien gör mig galen, och ändå fortsätter jag kolla på den.
Kom hem från farsta för några timmar senare, och shoppingen gjorde mig alldeles sömnig. Så nu sitter jag här som sagt med en sovande katt brevid mig. Han är glad idag för han har fått en ny klösmöbel. Dock likadan men den är ju helt ny och inte lika utsliten och vinglig som den förra. Vi fick även en gratis prova på påse av ett nytt foder. Den skulle egentligen kostat över 50 spänn. Men vi fick den gratis. Hur snällt som helst.

Jag ska nu försöka samla på mig lite energi och byta sofföverdrag. Men det är inte världens lättaste, men jag ska försöka i alla fall.
Nu har jag gjort allting annat för att skjuta upp det. Till och med lite skolarbete. Tror mitt individuella kan bli ganska bra om jag får lite mer information och läser på lite mer vad det gäller värdegrund, barnkonvention och läroplan. Har en frågeställning som intresserar mig väldigt mycket. Men å andra sidan nöjer jag mig med ett g i kursen. Tro det eller ej men jag nöjer mig faktiskt med ett g. Det är verkligen inte likt mig. Men självklart gör jag mitt bästa, tro inget annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0