Nystädat + Rhodos

Nu har vi storstädat hela lägenheten, bytt soffklädsel och bäddat nytt och vädrat. Så nu är det så fint så fint så här hemma. Får se hur länge det får vara så här fint. Skulle gissa på någon dag, men ska väl drömma lite och säga att det håller sig i alla fall en vecka. Drömmar ska man alltid ha.
   Om tre veckor befinner jag mig på Rhodos på ett lyxhotell. Om det känns bra? Vad tror du? Det känns underbart. Sen är det helt underbart att man har en så fin vän som ställer upp och bor hos oss den veckan vi är borta. Så lilla Baltazar slipper flytta till någon annan under veckan vi är borta. Är evigt tacksam för det. För då vet jag att han är i goda händer min lilla Balt.

Kommentarer
Postat av: Helena

Skönt när man är klar och det är fräscht!

2008-05-18 @ 17:45:43
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Zabina

Balten å jag :D

2008-05-19 @ 15:31:20
URL: http://dr0ppe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0