Min hemlighet

Jag har fått jobb, och jag tror jag kommer trivas som fisken i vattnet. Var där och utbildade mig idag. Fick göra ett litet test och slutligen göra ett prov. Det gick utmärkt.
Idag fick jag även tillbaka mitt arbete från moment I. Jag fick godkänt (Man kunde inte få högre). Jag är nöjd och glad över att slippa komplettera.
Vi fick även klartecken att vår frågeställning går igenom så nu är det bara att köra! Ska bli så kul nu med så mycket VFU. Jag har bestämt mig för att jag ska vara kvar på inriktningen jag är inskriven på. Alltså behörig lärare i samtliga ämnen för F-3 men med fokus på leken i lärandet. Det kommer bli så kul. Längtar så mycket tills jag är klar så det finns inte.

Men nu ska jag slappa.

Kommentarer
Postat av: Zabina

GRATTIIIIS!! :D
( å du lyckades med länkarna ;))

2008-05-16 @ 17:44:05
URL: http://dr0ppe.blogg.se
Postat av: Hannes

Hallå där? Ska du dumpa oss idrottslärare? ;)

2008-05-16 @ 18:48:31
URL: http://krosse.blogg.se
Postat av: Emma

åh, vad har du fått för jobb?
lyllos dig..

2008-05-16 @ 19:32:33
Postat av: mormor

Hallå! Visste det!Helt rätt, du är som skapt att lära små barn veta hut, (hiHI) och en massa annat som är bra.
Kramar Mormor

2008-05-17 @ 15:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0