Konstig men bra dag

Har hänt mycket idag. Vill inte berätta om det. Men det bådar mycket gott i alla fall.
Imorn är det första dagen på VFUn och det ska bli riktigt roligt. Hoppas att det går bra.
Idag skulle jag ha pluggat hela dagen, men så blev tyvärr inte fallet. Min katt störde mig hela tiden och lade sig
på anteckningsblocket och ville ha all uppmärksamhet. Så jag tog en liten rast och cyklade iväg och handlade lite och då insåg jag verkligen hur varmt det var. Det är sommar snart, nu verkligen känner man det!
Efter det försökte jag plugga lite till, men då var det dags att bege sig till Alexandra och göra en projektplan för Moment II. Sen när jag kom hem därifrån bestämde jag mig för att gå ut med Baltazar. Han träffade på lite söta katter och var jätteduktig, fast å andra sidan var det ett staket emellan. Sen fick han springa och jaga lite när jag kastade sten som han sprang efter. Tror vi var ute i dryga timmen och oj så mycket gräs han åt. Så det första han gör när vi satt oss ner för att käka är att spy upp sin allra första hårboll. Det var nog skönt för honom. Men det är så roligt när katter ska spy. För mjauar det gnällande i ett tiotal sekunder, sen börjar de pumpa och sen kommer det. Det är ganska skönt för då kan man ta bort honom från mattan så man slipper tvätta =P.
Nej nu ska jag kila iväg från datorn. Ska käka jordgubbar och glass till lyxfällan ikväll. Mumsfillibaba!

Hoppas ni alla haft en trevlig dag i det fina vädret

Carpe Diem
Therese

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, så spännande med intervju. Berätta hur det gick.
Trevlig helg!
Kram!

2008-05-08 @ 18:56:40
URL: http://naramitthjarta.blogspot.com
Postat av: Alexandra

stackars baltzar!

2008-05-08 @ 19:51:54
URL: http://AlexandraCharlottaHofman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0