Fin dag ute på ringvägen

Igårkväll blev väldigt lyckat..Först plankstek nere på rotundan och sen hem till en gammal jobbarkompis och bara snacka och dricka lite. Hon hade även två stycken bedårande kattungar. Tänk att Baltazar har varit så liten.
Sen ringde en kompis som jag inte träffat på evigheter och frågade om inte vi kunde ses innan han skulle sticka tillbaka till Oslo igen. Självklart ville jag det. Så det blev verkligen en dag med fullt av återträffanden, eller vad det heter.

Idag var vi ute på ringvägen, men jag var tvungen att åka hem med Baltiz efter bara några minuter då han krupit in bland några stenar, ve tinte om han blev biten av något eller om han bara fastnade. Så det var bara att åka hem med honom och sen åka tillbaka. Men nu mår han bra återigen. Tror söndagar inte är hans dag riktigt. Typ som att 13 är oturnsumret för mig är söndagar det för honom.

Idag vaknade jag upp med två finnar, jag som ALDRIG har finnar. Det måste bero på kladdkakan så jag slängde den idag. Usch man känner sig som tonåring igen i fejjan nu. Men men.



Kommentarer
Postat av: Zabina

Uppdatera!! ;)

2008-05-06 @ 15:04:02
URL: http://dr0ppe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0