En ny favoritplats

Yes det är vad min katt har fått. Numera sover han nämligen i min troslåda som är högt upp i garderoben.
För att han ska ta sig upp dit måste han klätta högst upp på sin klösmöbel, ta sats och vips in i lådan. Så otroligt söt.
  Idag är det exakt en månad kvar till Rhodos. Ska bli så underbart skönt, men jag kommer sakna min lilla kisse oerhört mycket. Känns skönt och tryggt att veta att han är i goda händer här hemma, då min kära vän Zabina ska bo i vår lägenhet den veckan. Tack vännen!
  Idag blir det plugg för hela slanten. Ska börja läsa boken vi har redovisning på nästa vecka, sen blir det att koppla in skrivaren och skriva ut en jäkla massa. Hoppas patronerna räcker.

NEJ NEJ NEJ hade tagit fram baguetter som skulle in i ugnen, men medan ugnen värmdes upp hittade min katt dem och har nu lekt med dessa över hela lägenheten. Så nu är det smulor överallt och av baguetterna är söndertuggade. Suck, bara att ta fram två nya...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag måste erkänna att jag är lite avis på din kommande resa, men jag hoppas du får det underbart och förväntar mig en power point redovisning för hur resan har varit ;-)
Har precis skrivit klart och skickat in mitt arbete till Mie. Får bära eller brista.
Ses på måndag.
//Johanna

2008-05-08 @ 09:54:55
URL: http://naramitthjarta.blogspot.com
Postat av: Emma

Det är nåt med katter och garderober :P

Tävla om bloggdesign hos mig :)

2008-05-08 @ 13:38:44
URL: http://twentysomething.webblogg.se
Postat av: Emma

Till Kreta! :)

2008-05-08 @ 14:04:13
URL: http://twentysomething.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0