Summering av helgens bravader

Sorry för den dåliga uppdateringen.
På påskafton var jag och Nicklas på Ikea och spanade lite, och sen på kvällen kom Therese över och käkade med oss. Men kvällen slutade med att jag Therese satt här och shotta framför Bert. Vi såg på Bert i fyra timmer. Den serien är så jäkla klockren.
Jag har även läst ut Asyl, riktigt bra bok.
Igår gjorde bjöd pappa oss på kroken, vilket var underbart gott. Jag och pappa delade på en flaska vitt vin till. Det var faktiskt riktigt gott, jag som velat ha vin hela helgen men systemet varit stängt.
Idag har vi varit på Ikea igen och köpa ett nytt bord och vitrinskåp. Barstolarna hittade vi för mindre än halva priset på blocket, och turligt nog bodde de så gott som granne med Ikea. Perfekt. Man måste ha tur ibland oxå.
BIld kommer senare på hur fint det blev i köket.
Imorn kommer Therese hit, och troligtvis Angelica. Vi ska baka och snacka! MYS!

Jag har även bestämt mig för att det blir blonda slingor. Man måste våga pröva någonting nytt! =)

Kommentarer
Postat av: Titti

Ha en trevlig kväll! :)

2008-03-24 @ 18:30:59
URL: http://tittisegen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0