Room service killarna till lägenheten

Det skulle jag verkligen vilja. Men har svårt för att bestämma mig om jag vill de ska fixa köket eller sovrummet.
Men jag tror nog köket. Jag vill ha barbord och nydesignat kök. Vi har alla möjligheter just för att vi har så stort kök. Det gäller bara att ha tid och pengar till att fixa det själv.
Kommer ni inte ihåg det fina köket de gjorde åt Zäta och Emma i USA.
Jag tycker allt de gjort har varit så jäkla fint. Dock går det väl att diskutera det de gjorde hos Schulman (eller hur de nu stavar).
Så snälla Johnnie och Mattias, ta tag i vårt kök!
Ge oss mer plats och förvaring! =)

Kommentarer
Postat av: joel

fortsätta skriva? nej, jag slutar nu tror jag bara för att du sa så..

;D

och om room service killarna kom till min lägenhet så skulle vi genast förflytta oss till sovrummet för lite rajtan tajtan... ;D

2008-03-20 @ 22:44:30
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Lisa

Fett najs med att få sin lägenhet fixad av roomservice!

2008-03-20 @ 22:52:24
URL: http://Krabbe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0