Puss av Andreas Johnson

Andreas Johnson kunde ha kommit långt med låten one love, om det bara varit han som sjungit den.
Carola förstörde helt seriöst låten och den var bara bra när han sjöng.

Jag träffade honom på julgalan i nacka strand, jag sot d längst fram och han kom fram och gav mig en kram och en puss, när han stod på scenen. Det tyckte jag var riktigt gulligt. Jag bad inte ens om det.
Han verkar vara en väldigt jordnära person, trots att han kunde bete sig som en riktig diva a la Carola. Men han har valt bort det. Tack för det!
image119


image118

Den kvällen på Nacka forum var en av de bästa kvällarna förra året.
Jag fick sjunga ingen sommar utan reggae med Markoolio, låten efter gav E-type mig micken och jag fick sjunga Life medan han dansade runt på scenen, sen så gav han mig en öl.
image38image37


Sen dagen efter fick man vinterkräksjukan, kan det varit Buffen? eller kanske allt vin?

Kommentarer
Postat av: christopher

nääfan, finns inget väre:P,

2008-03-26 @ 10:36:28
URL: http://brunnman.blogg.se
Postat av: Kia

jag tog ledtråden eftersom i början kunde ingen gissa ;)

2008-03-26 @ 10:56:36
URL: http://ChocolateTherapy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0