Mardrömsveckans första dag

Som sagt, går jag hel ur v.10 klarar jag ALLT!

Men måste även berätta att jag för en gångs skull fastnat för en låt första gången jag hörde den. Det var Charlotte Perrelis låt Hero som lyckades med detta. Hoppas innerligt att den vinner i Globen.

Björn Gustavsson var lite halvlam tyckte jag, han är roligare när han sjunger eller läser dikter än när han spelar full. Men alla har vi olika smak.

Just det, jag fick partnerområde Nynäshamn! Så jag slipper pendling i 3 veckor i vår!..Det ska bli helt underbart. Hoppas innerligt att jag hamnar i centrala nynäshamn så jag kan cykla till skolan! Vilken dröm!

Therese - Vi FÅR inte tappa kontakten, det tillåter inte jag!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

fin blogg du har :) speciellt katten i bakgrunde

2008-03-03 @ 10:10:25
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Sanna

Fin blogg

2008-03-03 @ 10:17:24
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0