Lördag

Usch vilken vecka det har varit. Det enda veckan bestått av är plugg, plugg och åter plugg. I fredags var jag i skolan från halv nio till fem..Vi skulle säkert suttit kvar längre om det inte varit så att biblioteket stängde..
Hursomhelst idag kommer Nicklas hem och då får det bli ändring på mina matvanor, vi ska i alla fall hem till hans mamma och pappa och käka idag. Det ska bli trevligt!
  Har märkt att jag kanske måste tydliggöra att jag inte menade MIN Therese i förra inlägget, utan en NY Therese som går i min klass. Verkar som folk har missuppfattat det lite.

Men en sak bör sägas igen: Jag vill inte splittras, ni har lyst upp hela min tillvaro på sistone. Känns konstigt att säga att man verkligen trivs i skolan, och det är ju tack vare de sköna personerna man lärt känna. Sen är det även ett plus i kanten att skolan är otroligt fin och fräsch. Campus Konradsberg! Är glad att jag slipper Frescati.

Hände en liten läskig grej idag, jag var ute med Baltiz och då går hans sele sönder så han springer lös, och som tur var klättrar han upp i ett träd istället för att springa iväg, usch där blev man nervös för några sekunder. Men det var bara att springa över till djuraffären och införskaffa sig en ny sele.
image109
                    

Nej nu ska jag ta och bege mig till Haninge och hämta Nicklas.

Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: Zabina

Balten

2008-03-09 @ 21:00:24
URL: http://dr0ppe.blogg.se
Postat av: mormor

Hej!
Lilla Baltazar då, du har fullt upp med den lilla
busen.
Kram till er båda
Mormor

2008-03-12 @ 19:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0