GUITAR HERO

Yes. Nu har vi köpt det!

Här ska tränas så jag har en chans att slå Erik i veckan. Men tror tyvärr det är omöjligt om inte han kör på expert och jag på easy. Haha.
Men kul ska det bli!

Idag har jag bakat och varit på biblan och fixat lite böcker. Usch vad sämst man är på att hitta där när man inte kan deras förkortningar, hc, hce etc. Men men.
Träffade Erik och Oscar utanför sen, var länge sen jag träffade Erik så det var roligt. Jag och Oscar snackade om jobbet och lite sånt. Men det är lite roligt, för det är alltid så att man träffar någon när man absolut inte vill det. Typ när man inte fixat sig eller nånting. Inte för att jag bryr mig, men det är så typiskt. Sen när man väl fixat sig och piffat upp sig, då är det helt dött ute på stan. Men men. Det är väl nynäs i ett nötskal.

Nu ska jag förbereda maten, sen blir det gittarplingande ett bra tag, tror jag!

Carpe Diem

Therese

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej! Förlåt min okunnighet, men ska du börja spela gitarr?
Kram från Mormor

2008-03-27 @ 20:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0