Buffe

Gårdagen var trevlig.
Käkade buffe med några kära kurskamrater, måste erkänna att jag hade hoppats att det skulle bli fler, men det var lika trevligt ändå. Tråkigt att vi kommer splittras upp nu.
Gillar dessa personer grymt mycket, och hoppas att vi alla kommer i samma klass under inriktninen senare i höst.

Sen skulle vi leta vidare till nåt ställe där de kunde dricka öl och jag cider. Det slutade med att vi hamnade på fjortisstället kickis. (Efter att vissa var helt paffa att carzy horse inte längre existerade.)Satt där och snackade ett tag, sen var jag tvungen att gå till tåget för att man bor så jäkla långt bort och tågen slutar gå när klockan bara är barnet. Som tur är har jag en snäll pojkvän som hämtade mig i västerhaninge.
Men men det var en helt lyckad kväll, även om jag skulle viljat vara kvar längre. Men det får bli en annan gång eller vad säger ni?
Lägger upp bilder senare, har inte datorsladden framme just nu.

Nu ska jag kila ner på stan och köpa lite grejer till ikväll då vi ska till min mamma och käka middag och se melodifestivalen! Sen så är min kära mormor där på besök oxå.
Tror det kommer bli en helmysig kväll! Balten följer ju självklart med oxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0