Trevlig dag

Dagen har spenderats med Jonna. Vi satt och fikade (kladdkaka som jag gjort innan jag åkte till henne) och snackade på hennes altan. Sen åkte vi in en sväng till haninge där jag hittade en myströja på Bikbok.
Sen blev det grillning hemma hos henne där hennes mamma bjöd på god mat och det blev en riktigt trevlig middag.
Nu blir det fotboll. Men jag hejar inte på något av lagen. Jag ville hellre se en final mellan Spanien - Ryssland. Men men man kan dessvärre inte få allt här i livet.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej!

Sorry att jag inte rint har haft intro på jobbet och vart helt slut efteråt :( men imorn slutar jag halv 4 så jag ringer dig efter det..



har en sak o berätta, tror att mitt liv kommer förändras på en viss front framöver, någonting bra alltså :) men jag ringer som sagt imorn...gonatt!

2008-06-26 @ 00:03:48
Postat av: Ante

Tjenare Tessan..

Kul att läsa lite om dig.

Hoppas allt är bra..



Kramar

"Morbror" Ante

2008-07-03 @ 16:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0