Imorgon beger vi oss

Hade nyss skrivit ett långt inlägg, men dem tog bort det. Så som det brukar bli.
Hursomhelst gårdagen spenderades med vänner, kub och vattenballonger. Riktigt härlig dag. Tyvärr brände jag mig ganska mycket på mina axlar så ska nog stanna inne idag. Men jag ska i alla fall ta mig en promenad med sötnöten. Kommer sakna min lilla Balli så mycket nu när jag åker. Men vet som tur var att han är i goda händer. Jag har nu storstädat till Zabina som ska bo här i en vecka och vakta min ögonsten.
   Apropå igår så lyckades jag och Bella bolla en vattenballong 385 gånger! innan den gick sönder på mig. Om jag blev blöt kan ni lista ut själva.

Snart kommer min älskade Therese hit och snackar lite. Har inte sett henne sen påsklovet, så det ska bli oerhört skönt att få se min underbara vän igen.

Jag avslutar inlägget med en bild på det vackraste jag vet

Bakom hans solglasögon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0