Hemma!

Yes nu har jag kommit hem efter en underbar vecka på Rhodos.
Efter sju dagar på ett all inklusive hotell är ens magsäck ganska så rejält uttänjd. Jag har nog varit hungrig hela dagen idag.
Hursomhelst så har eftermiddagen spenderats med mina kära vänner Therese och Zabina och en jamande katt. Jag tror han fortfarande är orolig för att vi ska åka iväg igen. Inatt så sov han nog inte en blund för att han vakande aktivt framför dörren, så att vi inte skulle kunna lämna lägenheten, utan hans vetskap. 

Jag har även fått tillbaka min examination skriftligt nu. Det blev som sagt ett VG, men shit vad mycket fel eller saker hon påpekat som jag själv märkte när jag läste igenom den nu. Lite surt, men varför ska jag vara sur egentligen då jag fick det högsta betyget på samtliga punkter utom en?

Imorgon blir det storstädning för att sen tillbringa kvällen med en nybliven brunett. Min älskade älskade vän ska lämna, eller rättare sagt måste lämna blondinlivet bakom sig. Jag lovar, jag finns här som stöd. Det är inte så farligt att heta Therese och vara brunett. Jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Zabina

Hahaha!

Nu blir vi ju fler brunetter än blonder i "gänget" :0

Förut har det ju alltid varit tvärtom.. Omg!

2008-06-17 @ 12:15:35
URL: http://dr0ppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0