sjukamp och vackra torö

Igår var det som sagt sjukamp här hos mig. Det blev väldigt lyckat. Hela gänget var samlat för lite kub, pennan i flaskan svanisquiz blandannat. Krull och Therese delade på förstaplatsen och jag kom tvåa. sen kom Bella och sen Zabina.
Det blev mycket skratt och lagom mycket dricka.

Idag har jag spenderat min tid ute på vackra Torö med Fiffi. Där låg vi och solade på den vackra stranden medan vi snackade om allt mellan himmel och jord. Jag käkade även en köttbullemacka och självklart blev jag kladdig av rödbetssalladen. Jag har slutat bli förvånad och likaså alla andra.

Bilder kommer upp imorgon på både sjukampen och från torö.


Kommentarer
Postat av: Bella

Va? SPILLDE DU? :P Helt otroligt! haha

2008-07-28 @ 16:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0