Jag gjorde en Therese


Ja idag blev jag ledig. Riktigt skönt, visst är det tråkigt att det är dåligt väder, men det passar ganska så bra med tanke på att det är ett ypperligt Ikeaväder och jag har en del grejer att införskaffa mig där. Så så fort Nicklas slutat jobbet beger vi oss iväg.

Måste berätta en rolig grej som jag råkade göra idag.
Jag skulle kila ned på Willys och köpa lite munkar, så jag kilar in, tar en korg och plockat åt mig mina munkar. Sen går jag och betalar och promenerar glatt hemåt igen, jag går över vägen då ett par bilar får stanna för mig. När jag precis skulle öppna porten får jag mig en chock. VARFÖR FASIKEN HÅLLER JAG I EN WILLYS KORG? Jag hade helt glömt bort att jag tagit en korg eftersom jag inte lagt ned några varor i den. Så med skrattet i halsen fick jag springa tillbaka med korgen med hopp om att ingen såg mig eller framförallt kände igen mig. Sen när jag väl kom hem igen kunde jag inte göra annat än att asgarva åt mig själv. Varför ska sånt här jämt hända mig?

Skön tröja va? ångrar att jag inte köpte den

Fråga mig inte varför inlägget ser ut som det gör, för det är blogg.se som krånglar!

Kommentarer
Postat av: Zabina

HAHAHAHA!!! Det borde funnits en "iPucked" ;)

2008-07-09 @ 18:37:59
URL: http://dr0ppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0