Grillning med sofia

Igår kom Sofia hit och grillade med mig. Vi käkade och drack gott och snackade i oändlighet.
Trots att vi ses så sällan så kan vi snacka om precis allt.
Jag kommer inte riktigt ihåg hur det kom sig att vi började umgås på tu man hand. Men evigt tacksam det är jag.

Och detsamma gäller Fiffi. Som du skrev igår..Ingen kan ta i från oss Berga.

Både Fiffi och Sofia är lite speciella för mig. De två är de nära vänner som jag har utanför min vanliga vänskapskrets, vi bor långt i från varandra och träffas inte särskilt ofta. Men jag vet inte hur jag skulle klara mig om jag inte fick tog tillvara de dagar då vi väl ses.
Fiffi känner mig utan och innan, det känns som hon kan läsa mina tankar ibland, detsamma gäller sofia. Som i lördags.....


Nej nu ska jag ut i solen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0