Sorry

för min dåliga uppdatering.
Men igår hände det lite saker som jag inte kan ta upp i bloggen.
Hur som helst R.E.A var helt underbartt roligt, var ju premiär också så det var fullt med kändisar överaltt, så man kände sig lite "vanlig" .

Men det var en riktigt bra show, och när Anders Lundin imiterade Måns, då var showen på topp. Grymt bra jobbat!

Igår åkte jag först tillbaka med bilen till mormor, och sen kom Zabina hit och snackade skit och åt middag, riktigt mysigt. Sen åkte jag och Therese till krulli och bakade kladdkaka och spelade tv spel. Riktigt trevlig kväll även fast Angelica bangade in i det sista, som vanligt, tyvärr.


Nej nu ska jag nog käka lite frukost.
Blir nog inget vettigt gjort idag. Längtar bara till Sverige - Frankrike.
Gah vad jag saknar handbollen.....


Kommentarer
Postat av: Zabina

"då var sjowen i sitt essä", HAHAHAHAHA. jag dör xD

2008-01-20 @ 17:56:27
URL: http://dr0ppe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0