Och vinnaren är...

Zlatan...
Så grymt bra, och så mycket han har vuxit som person sen Maximiliam och Helena kom in i bilden.
Man gillar honom bara mer och mer nu..
Stort grattis till Zlatan!

I övrigt var det en grym idrottsgala, roligaste på länge.
Bidragande till det var ju såklart vår allas Ronny, även kallad Peter Settman
Blev en härlig kombination av humor/idrotts kväll, mer sådant på måndagar tack!

Nu är det bara en vecka kvar tills plugget börjar, och fick ju en försmak idag när jag gjorde sista testet för KI.
Man har verligen totalt glömt bort hur man räknar ut tal utan miniräknare, man fick verkligen tränga sig långt bak i hjärnan för att hitta de få hjärnceller som finns kvar där bak, efter 1.5 pluggfria år.

Men jag ska inte klaga, märkte idag när jag var på gymnasiet att jag faktiskt saknar det.
Så nu längtar jag ännu mer tills på måndag =)

Juste, har fixat en ny header, tog ett bra tag innan jag fattade hur man gjorde, så klaga inte på den för då blir jag nog så gott som rasande.

Hoppas ni haft en trevlig kväll, för det har jag haft.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jaha då förstår jag :) Haha tack! =) Visst längtar man tillbaka grymt mkt när man e i gymnasiets korridorer :p

2008-01-15 @ 09:03:42
URL: http://beautyjessica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0