Inte lång tid kvar

Snart börjar pluggandet igen efter 1.5 års uppehåll..Och samtidigt som jag är fruktansvärt nervös så ser jag verkligen fram emot det.
Tänk att få arbeta med något som man verkligen vill, och har valt själv.
Vet att det kommer bli tuffa år nu, men jag ska klara det! Det är mitt nyårslöfte fyra år framöver.
  Har fixat med bibliotekskort redan idag och redan lånat första boken som behövs i kursen. Har till och med börjat smygläsa den redan. Jag vill alltid ligga steget före.

Det jag mindre ser fram emot är danslektionerna. Jag som är katastrofal på allt som har med koordination att göra ska bli bedömd när jag dansar. Jag har inte ens tagit ett danssteg utan mängder alkohol i kroppen.
  Men tycker ändå att det ska bli riktigt kul att få lära sig lite danssteg, vem vet jag kanske kan mer än vad jag tror. Dock är den chansen en på miljonen då jag till och med tycker det är komplicerat på pumpen ibland.

Men nog om mitt framtida liv som student nu.

Jag har ju faktiskt tio dagar kvar som arbetslös kvar...

Ska träffa min käre vän Sofia nästa vecka som jag inte träffat på evigheter om man bortser från juldagen. Hon rycker in i lumpen sen också, så måste prata och umgås med henne innan och snacka om saker som bara vi gör. =)


Det var allt för idag.
Ska försöka att hinna med ett inlägg imorgon också hade jag tänkt..

Carpe Diem
Therése

Kommentarer
Postat av: Jessica

jaha va kul! :) vad ska du bli för lärare då?
jag håller på med de sista på en kurs om kläder och identitet, läste den och modevetenskap i höstas, men nu ska jag bara läsa matte c på komvux o jobba lite :p

2008-01-11 @ 10:16:52
URL: http://beautyjessica.blogg.se
Postat av: Jessica

åh va kul! =)
haha jo jag har hört att hon inte e den bästa precis :p Jag hade Tommy i både a o b kursen, men sen så ville jag inte läsa c då för jag hatade matte så mkt :p Ångrar mig lite nu för Tommy är verkligen världens bästa matte lärare! =) Vad snällt, jag lär ju behöva en del hjälp om man säger så :p

2008-01-11 @ 14:14:28
URL: http://beautyjessica.blogg.se
Postat av: Jessica

nej eller hur, matte e ju lite klurigt så då måste man ju ha en bra lärare!

Hmm jag ska jobba lite o sen vet jag faktiskt inte :/ e lite sugen på party men här i nynäs lär de ju inte va så mkt folk ute förrän löning o in till stan orkar ja inte åka :p vad ska du själv göra? :)

2008-01-11 @ 22:33:02
URL: http://beautyjessica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0