Det som skulle bli en lugn bowlingkväll...

Slutade med fest hos en kär gammal vän.

Det är lite komiskt, jag och ett par vänner hade bestämt oss för att bowla, och väl där möter vi ett par vänner man ej sett på länge. Det visar sig att det ska bowla på banorna brevid oss. Så när alla var samlade, varför skulle man inte fortsätta festa?
Blev en riktigt lyckad kväll, med kanske lite för mycket alkohol för vissa av oss.
Men en otroligt mysig fest.
Flera såna tack!



Idag har det inte blivit mycket gjort, var hos Rasmus och sa hejdå till honom, eftersom han åker tillbaka till Hemsedal imorn, tyvärr...
Kikade på lite roliga youtube klipp och snackade skit, as usual.

Har även sett första Singing bee nu, Sanna när ska du vara med, vet du det?

Ska försöka komma i säng tidigt idag, så jag vänjer av mig. HAHA

Hoppas ni haft en trevlig helg

Carpe Diem
Therese

Kommentarer
Postat av: Jessica

jag jobbar i en kiosk nere vid gotlands terminalen :)

2008-01-14 @ 08:41:12
URL: http://beautyjessica.blogg.se
Postat av: Zabina

HAHA, den där bilden kommer inte jag ihåg.
du måste skicka den :D

2008-01-14 @ 19:56:26
URL: http://dr0ppe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0