Årsbok

Hittade precis min årsbok och började genast läsa i den såklart.
Det finns många som skrivit saker som gör en gråtfärdig och man saknar bara gymnasiet ännu mer.
Men det finns en som skrivit så jäkla fint att man inte kan hålla tårarna borta.
Det är min vän och det årets spstipendievinnare Jonna

Hej Konan
Vill bara säga ett ord till dig och det är tack,
för att du på något sätt motiverat mig alla tre åren
att jobba hårt.
Ser upp till dig på grund av din arbetsmoral.
För mig är du årets samhällare
Puss Jonna



Usch vad jag saknar våra tider i gymnasiet. Och jag saknar även min del av klassen. Förut sågs vi varje dag, Nuförtiden kanske någongång i halvåret.
Jag vill på något sätt gå tillbaka i tiden och sitta där i min klass, och vara klassens clown som vanligt.
Snälla någon, ge mig en tidsmaskin.

Jossan och Jonna, utan er hade jag aldrig klarat det så bra som jag gjorde, och är evigt tacksam för att ni alltid stöttade mig. Även ett stort tack till min finske vän Sanna

Lite nostalgibilder på det här


Kommentarer
Postat av: Zabina

Uäääh, minnen :'

2008-01-18 @ 10:35:49
URL: http://dr0ppe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0