Vårväder

Underbara vackra väder!
Tack, det var det jag behövde idag.
Det känns som om allt inte riktigt går så smidigt som man hoppats. Detta gäller främst byte av inriktning. Men det som irriterar mig mest är att alla ger olika svar. Men men..det är bara att bita ihop.
Så ni får gärna hålla tummarna för mig.
Ihelgen blir det plugg och vårshopping, för det är jag värd.
Nästa vecka blir enormt tuff, om jag går hel ur den, klarar jag allt. Tro mig!
Imorn kommer väl ett par vänner över som vanligt, får väl se vad vi hittar på.
Funderar på att göra någon god efterätt om jag e klar med pluggningen i skaplig tid imorn.

Nej jag borde egentligen gå och sätta mig o plugga. Undra om det e för kallt att sitta på balkongen? Antagligen, men seriöst så ger solen mig ingen motivation till att lägga mig i sängen och plugga. Det här vädret ger mig snarare kryssningskänslor, för tänk om det är så här fint väder då, det e ju nästan så att man kan ligga och sola på däck, eller vad tror ni?

Nu är det bara en vecka kvar med klassen! Två om man räknar med individuella som det inte är någon lektionstid till.  Vardagen kommer bli så enormt tomt och tråkigt utan dessa personer. Men vet att jag absolut inte får tappa kontakten med vissa =)




Kommentarer
Postat av: mormor

Vårsolen kommer! men det är lite för kallt än...visst kan man längta bort ibland. Men först måste jobbet=din skola göras. Sedan är ledigheten dubbelt värd! Tro mig! Så bit ihop bara!

Kramar!från Mormor

2008-03-02 @ 19:24:23
Postat av: treees

Hej therese! Therese här :) ...kul blogg..jag har också en,fast till vovven, kul att se sen när han e stor vad han gjort för busigheter som liten...www.frallansimba.se ..hihi kul att din mormor skriver.

Nej, vi får inte tappa kontakten! :) ses imorrn!

2008-03-02 @ 21:17:50
Postat av: tres

oj, jag mena www.frallansimba.blogg.se

2008-03-02 @ 21:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0