Resarö plus grupp A

Hur  många får i vuxen ålder springa runt i skogen och leta efter skatter samtidigt som man blir jagad av "ryssar".
Det e nog inte många, men så underbart kul. Vissa trodde vanliga joggare och skolfröknar var ryssar, samtidigt som man skriker och springer för livet när man väl ser en som jagar efter en. Så vansinnigt roligt. Och man blev så jäkla inspirerad att själv göra det här med barn. Fast det är tur att man litar på sina kära kurskamrater, då man annars e rätt illa ute...
Tack för att ni förgyller mina vardagar nuförtiden!

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha va kul :p jo då de går ju framåt iaf :p Fast jag har ju inte haft första provet än så vi får väl se då :p

2008-02-14 @ 20:20:40
URL: http://beautyjessica.blogg.se
Postat av: Jessica

Jo de tror jag med :) Nej, jag har gjort det en gång förrut, men det gick väl inte så himlans bra, men jag skyller på att det var första gången :p

2008-02-15 @ 07:54:02
URL: http://beautyjessica
Postat av: mormor

Hej och hallå! Var du glad att det inte är små elaka barn som jagar dig,ha.ha! De kan de små liven, det kommer du att bli varse. Men; fortsätt vara bestämd och glad, så kommer det att gå BRA och bli Roligt vara lärare! Är jätteimpad av dig, gläds med dig, älskade unge!
Bamsekram från Mormor

2008-02-21 @ 19:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0