Host host

Så är man så förkyld som man bara kan bli...Har hostat hela jäkla natten - värdelöst!
Igår satt jag vid datorn konstant mellan 9-16 och gjorde min dansexaminationsuppgift..Självklart tog inte den så lång tid, men man fastnar konstant och så tar man lite långa pauser stup i ett...Men blev i alla fall klar och skickade in den med en gång, så nu är det bara draman kvar att göra denna helg. Eller kan göra den nästa helg oxå, men då tänkte jag hitta på nåt kul med Therese som är hemma. Vill träffa henne idag men vill fasen inte smitta henne det första jag gör, så det blir för mig idag att stanna hemma och ta det lugnt. Ska nog se melodifestivalen för första gången i år. Björn Gustavsson är ju så jäkla rolig, och dessutom så ser han ju bra ut.
   Zabina vart har du tagit vägen föresten? har inte sett dig på evigheter känns det som...Hur som helst..Vi håller på att planerar i klassen att åka till Tallinn som ett avsked eftersom vi splittras den 21 mars. Sjävklart var det jag som kom på idén även fast det var en viss annan person som ansåg att det var hans idé. Aja hur somhelst så verkar det bli av i alla fall, så jäkla kul! Grupp A på dansgolvet, det kan nog inte bli så mycket bättre! Jag och Emma kan stå och dansa hiphop eftersom vi verkligen ägde på det..NOT!..Men garva det gjorde jag i alla fall - Garanterat!..
Hoppas ni alla får det trevligt ikväll, medan jag ligger hemma och hostar så jag stör grannarna.

Carpe Diem
Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0