Förkylning på ingående

Oj vad sällan det blir att man uppdaterar här nuförtiden. Men man har fullt upp hela tiden, men just nu är det bara så jäkla kul så det gör inget. Grupp A är helt enkelt bäst, och separationsångesten har börjat för länge sen...Men tror man kommer hålla kontakten med många.
   Såg att mormor lämnat ett inlägg, så måste hälsa till henne att allt går jättebra å det e så kul...Vi hade vår första examinationsuppgift i skogen idag...Det gick bra och även det va superkul som allt annat...En annan grej jag bara måste nämna är föreläsningen vi hade i tisdags, jag tror seriöst han var hög eller nåt. Han hade föreläsning på något som inte alls hade med saker att göra, och han gestikulerade så jag vet inte vad..Alla i salen låg typ och halvsov och självklart garvade jag mig igenom hela föreläsningen,som med allt annat nuförtiden. Om jag kollade åt ena hållet såg jag Viktor och Tom verkligen anstränga sig för att hålla ögonen öppna och kollade åt andra hållet såg jag en annan i klassen hänga med huvudet, och sen om jag kollade på föreläsaren garvade jag oxå. Jag har nuförtiden drabbats av skrattmani.
  Men inget slår nog Resarö sist när vi blev jagad av ryssar som jag nämnde i förra inlägget. Det var verkligen som att vara barn på nytt, man blev så exalterad och rädd att vi 20+ gick och höll varandra i händerna på grund av att fiktiva ryssar jagade oss i skogen. Shit vad kul jag o Tom hade. Hans skrik när vi såg första ryssen garvade jag åt i flera dagar efteråt. Måste ju även nämna när en skolfröken kommer joggandes och vi slänger oss i skogen för att hon inte ska se oss..de kunde ju vara en ryss...sen ser vi en annan grupp springa som galningar, de trodde ju självklart även de att det var en ryss. Jag har nog aldrig haft så kul i skogen som jag haft ute på Resarö.
Vissa i klassen lyser helt enkelt upp min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0