Enormt frustrerande

Jag har bestämt mig för att byta till den inriktingen jag från början skulle söka, men var klantig och sökte fel. Så skulle jag åtgärda det idag med att ringa och prata med någon som visste hur man gjorde - alltså studievägledarna på Stockholms universitet. Men dom har ju inte alls nån koll på hur det är ute på konradsberg så blev kopplad hit och dit och tillbaka till växlen osv. så jag mailade min kursledare istället och fick svar på min fråga inom loppet av 10 minuter. Så imorn ska jag ringa till personen han sa att jag skulle prata med, och då får ni självklart hålla tummarna på att det inte är fullt eller försent. För jag vill bli idrottslärare! :)

Min förkylning har fortfarande inte gett med sig, det suger.

Måste även passa på att välkomna Therese till Fritidsgruppen. Nästa vecka kommer bli hektiskt, så det känns skönt med lite förstärkning i gruppen.

Nej nu ska jag vila lite, sen ska jag läsa lite till för att sen försöka koppla av framför tvn.

Carpe Diem
Therese



Zabina, vart har du tagit vägen? Fullt upp med flytten?
Jag saknar ju dig!

Kommentarer
Postat av: Zabina

HÄR ÄR JAG! :D

2008-03-03 @ 13:56:02
URL: http://dr0ppe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0