Bästa föreläsningen!

Yes det hade vi idag. Tror han hette Håkan Larsson och trots att han var skåning så lyckades han komma överst på min bästa föreläsning lista. Riktigt intressant var det om att lyssna och diskutera om manligt och kvinnligt...Blev även där en del skratt, som vanligt :)...Jag och Johanna blev även klara med vår examinationsuppgift, vilket var underbart skönt.
Nu ska jag bara slappa här i sängen framför tvn, tror jag ska se Gynnning, det brukar va ganska roande.
Imorn blir det plugg hela dagen -som  vanligt.



Kommentarer
Postat av: A

Hej, läste bland kenzas komm. ang tatueringar att du tatuerat dig hos en snubbe i tumba, har hört lite om honom och min brorsa tatuerade sig där nyligen, har inte hunnit prata så mkt med brorsan men jag tror vi syftar på samma, för han ska tydligen vara rätt duktig. Eller vad tycker du? hade nämligen tänk och boka tid nu snart, skulle du rekomendera honom =)?

2008-02-26 @ 21:33:08
URL: http://aangelaa.blogg.se
Postat av: A

Hej, tack för svaret =)
Jag är 18 ja, ska ändå kila till tumba och se vad han har att erbjuda sen får vi se hur jag gör =) men tack för svaret som sagt.

kul att höra att ni blev nöjda iaf

2008-02-27 @ 18:04:57
URL: http://aangelaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0