Underbart Luciatåg

Igår var jag inne i stan och lämnade in portfolion. Helt underbart att ha det klart. Sen åkte jag vidare och mötte upp Sofia vid hötorget. Vi strosade bort till söder och jag köpte massa julklappar. Vi satt på ett fik och snackade ett bra tag. Har saknat henne och känner att vi måste ses oftare. Vi är ganska lika på många sätt och vis.
Idag var jag och tog igen min dag på praktiken, och de hade även luciatåg idag. Barnen är helt underbara!
Men tyvärr har förkylningen kommit tillbaka för att jag svettades, frös, svettades, frös igår när jag var inne i stan. Men men nu kan jag bara slappna av, innan jag fyller år då det ska bakas och fixas....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0